Článek o nové nabídce Vodafonu a Českých drah pro všechny držitele In karet vás evidentně zaujal, ať již vycházíme z počtu komentářů, či z jeho celkové čtenosti, kdy se stal jedním z nejčtenějších článků vůbec. Z toho také vyplynulo několik často vyskytujících se dotazů, které jsme položili Vodafonu a přinášíme vám odpovědi na ně.
1) Je možné nabídku aktivovat k platné In-kartě bez aktivní aplikace (např. jen s elektronickou peněženkou)?
Aktualizováno: stačí zakoupit In Kartu za 150 Kč s 3měsíční aplikací a platností karty 3 roky.
2) Je v tuto chvíli nabídka nějak časově limitována?
Není. Zákazníci mohou slevu čerpat po dobu platnosti jejich In-karty.
3) V případě zrušení nabídky zůstane stávajícím zákazníkům aktivována do konce předpokládané platnosti?
Pro čerpání slevy musí být splněny dvě podmínky:
1) platná smlouva mezi Českými drahami a Vodafonem
2) platná In-karta
4) Jak dlouho trvá aktivace nabídky? Funguje zde také systém účtování v reálném čase, tedy že platba za tarif se nemusí krýt se zúčtovacím obdobím?
Po přijetí objednávky z webu kontaktujeme zákazníka do 4 dnů a odesíláme mu zásilku poštou.
Systém účtování je standardní. (obnovení balíčku probíhá vždy přesně po měsíci od jeho aktivace)
5) Lze o aktivaci požádat po zřízení nové In-karty i na dočasnou In-kartu, nebo je třeba počkat na vydání plastové kartičky?
Zákazníkům, kteří si půjdou pro In-kartu na nádraží nebo si ji objednají přes e-shop, budou ČD sdělovat, že mohou použít číslo In-karty z těchto dokladů po třech pracovních dnech.
Pokud si zákazníci objednávají In-kartu pouze jako elektronickou peněženku (za 100 Kč), je situace komplikovanější, protože jde o peněženku, se kterou lze platit až po fyzickém vystavení plastové karty. V tomto případě nelze zadat číslo In-karty do aplikace přesto, že již dopředu zákazník ví, jaké bude. Půjde to až za 21 dní, kdy dostane kartu do ruky.
6) Je možné k tarifům aktivovat stejné doplňkové služby, jako k běžným tarifům Nabito?
Ano, kromě služby Po svém a studentské nabídky.
7) Budu-li chtít přejít mezi Tarifem 1 a Tarifem 2, je to možné v samoobsluze?
Změny tarifu lze žádat pouze na speciální lince na čísle 800 777 791.
8 ) Pokud má účastník na svém čísle nastavenu akční nabídku (např. na internet), zůstane zachována?
Akční nabídku na tarif nelze dále využívat.
Nakonec ještě otázka, která byla zodpovězena v diskuzi pod článkem:
Info od operátora - zvýhodnění Rodina není možné z důvodu, že budou mít všechna převedená čísla svůj účet… což je bohužel logické, škoda.
Štítky: bonus, tarify, Vodafone
nerad oponuju…
bod 6) tvrdi, ze nelze po svem
ovsem, ja k nove aktivaci PO SVEM mam korektne aktivovano… zvlastni? ne, pouze individualni pristup k zakaznikovi od Vodafone, ve stylu, co je pro jednoho, nemusi byt pro druheho…
Já jsem pouze předal oficiální odpověď, pokud se někomu povede aktivace Po svém apod., pak to evidentně nebylo úmyslem Vodafonu
Také oponuji v bodě 5) čísloo elektronické peněženky lze zadati bez plastu v ruce. Ověřeno.
Ale to vlastně není oponentura, to je vlastně dobře
nnnokiae52 - zadával jsi to přes linku 800… Nebo přes webové stránky?
Nabídka platí po dobu platnosti in-karty. Znamená to, že pokud má in-karta platnost pouze 5 měsíců (protože byla zakoupena před více jak 2,5 lety), přestane nabídka platit za 5 měsíců? Nebo stačí koupit pokračovací in-kartu a nabídka bude platit dál?
IN kartu za 100 Kč jsem si objednal 15.6 a dneska mě to už pustilo k objednávce tarifu. tak to taky vyzkoušejte, zdá se že to už jde.
Koupí další In-karty opět splníš podmínky akce. Oficiálně jsi povinen se “nahlásit” jakmile ti In-karta skončí.
Ferda Mravenec:
na webu
Nevíte jestli se musí shodovat jméno držitele in karty a jméno majitele tarifu který chci změnit na tuhle zvýhodněnou nabídku?
Já mám in kartu, ale tarif je psaný na tátu, který mi ho zřizoval, když mi ještě nebylo patnáct.
Myslíte, že budu moct tuto nabídku využít, nebo si budu muset nejdřív přepsat tarif na sebe?
Já jsem kupoval 17.6. tříletou IN25 za těch 330 Kč (15-26 let) a pořád mi to nejde…takže “bod” 5) alespoň u mě neplatí.
Volej na ČD nebo na speciální číslo Vodafonu. Něco je asi u tvé registrace špatně.
Tak super..mě na toto řekli úplně něco jiného:
“Pokud má účastník na svém čísle nastavenu akční nabídku (např. na internet), zůstane zachována?
Akční nabídku na tarif nelze dále využívat.”
Mě sdělii, že mi nabídka zůstane platná. Ptal jsem se zda mi zůstane retence na internet v mobilu s 50 % slevou v případě, kdy si aktivuji jen ten zvýhodněný tarif…
Další otáza je, když mám zúčtovací období vždy k 15 dni v měsíci a já si tarif aktivuji třeba dnes a ještě nemám nabito 350 provoláno, zda se mi nabídka aktivuje ihned(do těch 3-4 dní) a nebo až k dalšímu zúčtovacímu období..Protože ať se nestane to, že budu muset zaplatit plnou pálku za tarif aniž bych využil…
nnnokiaE52: no v pondělí tam budu volat, pokud to nepůjde..(píšou že jenom v pracovní dny od 9 do 18)
Když tedy každé číslo je na zvláštním zákaznickém účtu, je třeba jej rozdělit před zažádáním nebo k rozdělení dojde automaticky a na to oddělující číslo se aplikují os. údaje ze žádosti (přestože teď je na jiného majitele)?
Mám dvě telefonní čísla, obě jsou na mém zák. účtu, jedno používám já a jedno manželka. Inkartu budem mít každý svou, ale ta čísla taky budeme mít každý na sebe (jak jsem pochopil). A jde mi o to, jestli mám nejdřív zažádat o převod odpovědnosti.
dobrá nabídka i pro méně volající.
dobrá věc jdu do toho.
Z bodu 3 tedy předpokládám, že pokud za 3 měsíce zruší ČD a Vodafone smlouvu, nabídka se rázem ruší. Resp. vám taky možná naúčtují plnou palbu tarifu.
bod 5) stejny problem - pres eshop 18.6. nova in-karta na 3 roky IN25 - dosud hlasi “neplatny kod”
Mohu si u vodafonu vybrat slevněný telefon z jejich nabídky?
Když si pořídím tu peněženku za 100 Kč na 3 roky. Musím do ní vložit pro aktivaci tu 100 Kč, jak se tu říkalo nebo stačí si ji založit a nic do ni nevkládat?
Nevíte zda se dá balíček extra nabito aktivovat k jednomu z těchto tarifů, pokud jsem již převeden na nový systém ? Někde jsem četl, že tento balíček po převedení již nelze aktivovat. Pokud tomu tak je není nějaká finta jak se k němu dostat ?
Luky: já platil jen 100,- karta je v eshopu ČD vedena jako “vyrobena”, tudíž jsem si zadal na vodafonu žádost o tarif a teď čekám na potvrzení do 4 dnů… takže podle mě není potřeba další stovka, uvidím až si pro ni za 14 dní půjdu.
Je mezi SIM “ČD - Vodafone” bezplatné volání jako v některých jiných VPN?
Tak jsem volal na tu spešl linku a operátor se to pokoušel zadat u nich v systému a že prý to ještě “není dokončeno” a že to mám prostě dál zkoušet, nebo rovnou počkat na plastovou kartu. Připomínám, že jsem koupil IN25 na 3 roky 17.6. (15-26 let;330 Kč) a na eshopu ČD mi hlásí stav “ve výrobě”.
A je možné s tarifem “ČD - Vodafone” využít službu Kamarádi?
Zdravím.Tak jsem si dnes přinesl z pošty balíček s novou kartou a začali problémy.Na obálce mám napsáno Tarif na míru.Okamžitě jsem volal na infolinku a tam mi pořád tvrdí že je to správně a nedokážu jim vysvětlit že jsem si objednával speciální tarif co teď nabízí spolu s in kartou,paušál 88kč a kredit 350 kč.Nakonec mi sdělili abych zatím nevolal že zjistí kde je problém a dají mi vědět.Má někdo také podobnou zkušenost?Je to k vzteku jednou jsem už od nich odešel právě kvůli neustálým problémům a dohadům skrze vyúčtování.Dušovali se že tentokrát už bude vše ok a prásk ho zase problém.
Pavel: Ano, službu Kamarádi lze využívat
SDS: Služba Po svém bude fungovat ale za poněkud jiných podmínek, jen sleva 20% na provolané minuty nad rámec volných
Takže nejde po svém - mínus dvacet procent z paušálu? Pouze dvacet procent z částky provolané nad paušál?
Tak tomu říkám zajímavá nabídka!
Trošku mi není jedna věc, raději se tedy zeptám.
Aktuálně mám Vodafone simkartu a dobíjím si klasicky kredit - tedy žádný paušál. Koupím si In-kartu (již jsem si ji objednal), abych mohl využít této slevy, to mi je zatím plně jasné. A ted začínám má nejasnost.
Lze mít aktivovaný Tarif 2 a zároven Internet v mobilu za zvýhodněnou cenu? Nebo lze vždy jen jedna možnost např. Tarif 2 a Internet v mobilu za plnou cenu vs Tarif 2 za plnou cenu a Internet v mobilu zvýhodněný?
Není mi to zcela jasné zda jde mít dohromady tarif a internet za výhodnou cenu.
Velice díky za jasnou stručnou odpověď
Lukáš
Po svém dle Vodafonu nejde a dle podmínek nejde z logiky věci - lze jej aktivovat jen při aktivaci SIM v e-shopu. Jak ale říkám, pokud to operátor (člověk na lince) udělá…
30: Jasně, máš tarif i zvýhodněný internet. Tedy samozřejmě obojí.
32: Supr, díky!
27. Jirka
Vše je v pořádku,jen buďte trpělivý. Tarif na míru se 100% slevou budete mít cca 2-4 dny po aktivaci karty, potom vám bude změněn na starší vámi vybraný (jedná se o tarify Nabito se 75% slevou).
Tarif na míru je bohatý, je tam 400 volných minut a 250SMS, které můžete normálně použít, díky 100% vám nic z toho nebude účtováno.
Vodafone to tak musí dělat, protože jejich systém jim při tvorbě nové objednávky a simkarty nedovolí zvolit starý tarif. Tímto postupem to obcházejí. Divím se, že vám to operátor nevysvětlil (a nebo jste neposlouchal).
Já už všechno tohle mám za sebou a to jsem přecházel od jiného operátora.
Inkartu používám už dlouho a byl jsem s ní velmi spokojen už předtím, teď jsem maximálně. Chválím ČD a Vodafone za výborný bonus.
Po několika telefonátech na linku se konečně zadařilo a konečně mám funkční tarif. Co mě ale nakrklo je, zdá se, neúplná informovanost operátorů, kteří mi při dotazu ohledně speciálních nabídek a především služby Po svém vždy pověděli něco jiného. Nakonec to skončilo tak, že radost z potvrzovací SMS o aktivaci tarifu rázem utla zpráva druhá o zrušení služby Po svém, na což jsem od operátorů upozorněn nebyl, ba právě naopak…bylo mi přímo potvrzeno, že služba bude zachována, jen bude fungovat na jiný způsob (20% na provolané minuty nad rámec tarifu).
Už jsem to řešil na prodejně, ale zdá se, že ledy se nepohnuly. Mohu se někam obrátit a zažádat o znovuaktivování Po svém na základě (neúplných a mylných) informací získaných na infolince? VÍM, že technicky tomu nic nebrání a aktivace je možná (potvrzeno na prodejně).
jak jsem to psal u puvodniho clanku…
sluzbu PO SVEM jsem si rekl primo u toho prodejniho telefonatu, pak jsem ji malinko zaurgoval a mam ji AKTIVNI u noveho cisla, coz normalne pry nejde…
jde, jen je otazka, zdali to op zada, ci nikoli…
ve službě po svém už tedy není podrobné vyúčtování?
Má vaše In karta 7 číslic? Objednal jsem si přez Eshop tu peněženku za 100 Kč. Stav obj. Žádost vložena do systému. Zatím ještě nejde aktivovat…
38: Jasný že nejde. Vždyt je nahoře napsáno - Inkarta peněženka za 100kč jde aktivovat až jakmile bude vyrobená a budeš ji mít…
38 Luky. In karta má 10 číslic, ale u mě jsou první tři 000.
Elektronickou peněženku za 100 jsem si objednal 17.6.2011. Asi 24.6. jsem si všiml, že je v eshopu stav “vyrobena” a s číslem inkarty už se dalo přihlásit do toho jejich systému. Dnes jsem zavolal na tu speciální linku a za pět minut po skončení hovoru mám tarif nastavený
In-kartu nemám ještě fyzicky k dispozici a měl bych si ji vyzvednout až někdy příští týden. Takže u mě aktivováno i když kartu ještě nemám a neplatil jsem ani 100 kč za tu aktivaci (první dobytí inkarty), jak se tu někde psalo. Super!
Při té nízké ceně hloupá otázka: převádí se neprovolaný kredit do dalšího období?
41: pochybuju, že ne, je to normální Nabito, “jen” se slevou.
19 (Luky) a 24 (Snekac): proč ne? Koukám na jedno číslo, které už prevedeno bylo a svítí tam: Máte nárok na odměnu (z textu výše vyplývá, že se jedná o zvýhodněný telefon). Navíc na stránkách mají v Telefonech pro stávající zák. záložky Před změnou a Po změně. V Po změně je doslova: máte kterýkoliv z tarifů Vodafonu. Takže IMHO ano, pokud člověk dosáhne minimálního plnění (což s těmihle tarify není úplně jednoduché pro toho, kdo jen trochu volá a píše :-))
41. Jára. Převádí, ale v dalším období se čerpá nejdřív nový kredit a až pak ten převedený. Tudíž pokud převedený kredit nevyčerpáte v následujícím období, tak vám pak propadne.
Dnes jsem zažádal o Inkartu, musím ještě přejít od jiného operátora, akorát jsem nepochopil, jestli to jde pri objednání tarifu, nebo nejdřív musim převízt SIM na nějakou předplacenku vodafonu nebo jak? Popřípadě jestli SIM od vodafonu se musí ještě platit? budu rád za radu těch, co to mají za sebou.
37 (luky): prave proto jsem trval na PO SVEM, neb se me nechtelo platit za podrobne vyuctovani par desitek Kc, a navic, ano, 20 procent sleva na volani NAD pausal sice neni moc, ale potesi taky…
Zdravím a mám jeden, možná hloupý, dotaz. Nikde jsem odpověď nenašel.
In-kartu vlastním už delší dobu, takže jsem si požádal o Tarif 2. Žádost odešla, přišlo mi i potvrzení o přijetí objednávky a tím to haslo.
Už je to třetí den, nic se nikde neděje a tak bych rád věděl, jak dlouho trvá zaktivování nebídky? Je to do oněch 4 dní jako u nevodafonistů, nebo od nového zúčtovacího období?
A druhá věc, v žádosti jsem zadal že mám soušasné číslo VDFN, ale nikde jinde už se toto číslo nezadává. Jak je tedy operátorovi jasné k jakému číslu chci nabídku aktivovat? V žádosti bylo jediné číslo jako kontatkní telefon, a to se mi nezdá?
Nevíte někdo, resp. nemáte už někdo zkušenost?
Díky moc za odpovědi a hezký den!.:-)
Jediná jistota je když přímo zavoláš na kontaktní linku.
Thomasen
- do 4 dnů by se měli ozvat.
- kontaktní telefon stačí, s opem se pak už domluvíš, že se jedná o stejné číslo
Dobrý den, mám dotaz: Mohu si na IN-kartě dát platnost třeba až od 1.8. a bude mi kód pro aktivaci tarifu platit po vyřízení na netu už teď? Nevíte, do kdy akce platí, zda je nějak omezena počtem žadatelů nebo něco podobného? Děkuji!
ad 7) rekli mi pred 15min, ze zmena lze pouze pres infolinku/operatora
Jinak me neprijemne prekvapilo (prechazim z Nabito 119 + student internet za 89Kc, uctovaci obdobi k 10. v mesici), ze ted budu muset zaplatit svych cca 200kc za stavajici sluzby plus plnou cenu tarifu 2 a internetu (tedy dalsich cca 200Kc). Rikal jsem, ze se mi to nelibi co to jako je, ze pry novy system, ktery umoznuje zmeny v realnem case. Haha.
Takze to plynule nenavaze a ja ted za mesic zaplatim celkem 400Kc za ctyri sluzby misto neco okolo 200Kc za sluzby dve. Ukecal jsem nejakou 100Kc minus jako pomernou cast, ale porad zaplatim pres 100Kc vic tento mesic, jenom protoze prechazim na tuto nabidku.
Jinak Po svem by mi melo zustat. Jo a volali az ten 4. pracovni den (zadaval jsem poptavku do systemu v sobotu, dnes je ctvrtek).
49. Lenice - Do kdy akce platí nebo pro kolik bude lidí ví jen ČD a Vodafone a ti to samozřejmě neprozradí.
Pokud půjde vaše číslo in-karty zadat na těch stránkách pro objednání tarifu, tak si zavolejte na jejich linku a tarif si můžete aktivovat už nyní. Mám ho aktivovaný na 36 měsíců ode dne jeho aktivace (in-kartu ještě vůbec nemám fyzicky, tak ani nevím, jakou přesně bude mít platnost).
50. 4daPeace. Způsob naúčtování plateb v jednom měsíci, jak popisujete je naprosto normální u toho jejich nového systému, takže můžete být úplně v klidu. Stejně dopadnou všichni, kteří budou měnit tarif Vodafonu na některý z těch zvýhodněných a jsou převedeni na nový systém.
tak potvrzuju, ze v momente jak je karta na eshopu CD “vyrobena” tak to jde zadat do toho systemu.
50. 4daPeace: a budes to moct aspon vyuzivat ty sluzby? Ja jsem taky musel zaplatit plnou cenu, jak jsem rusil nabito, ale deaktivovali mi to ihned, cili jsem to uz nemoh pouzivat…fakt “uzasny” novy system…
50, 52
Proč jste si to nenechali od opa aktivovat (nebo proč jste s aktivací nepočkali)až k datumu, kdy vám končí učetní období aktuálního paušálu? Mělo by to jít, včera jsem k nim volal a mám domluveno, že mi to naaktivují k 18.7., protože účetní období mi končí 15.7., ale to je pátek a o víkendu to prý nikdo neaktivuje, takže na víkend budu mít tarif za 0 a od pondělí 18.7. 350 s 75%slevou
53
Slecna operatorka mi rekla, ze to nejde. Ze aktivace trva az 6 dni, nekdy v prubehu tech 6 dni se to zmeni a oni neovlivni kdy. Takze bych stejne cekal az mi skonci zuctovaci obdobi a pretahlo se to.
50
no tak to je zajímavá informace…To jsem se tady kdysi ptal a nikdo nevěděl, tak sem volal na operátora a ten mi řekl, že nemusím mít strach, že bych něco platil 2x, že se mi to aktivuje společně s novým zúčtovacím obdobím..Takže jestli mi budou něco účtovat 2x, tak to prostě nezaplatím a a´t si se mnou dělají co chcou..Že jim to nejde je jejich chyba a zákazník za to nemůže..A mám pocit že u soudu neuspějou..To je jako kdybych si nakoupil v obchodě a pak se mi pokladní řekla, že měnili systém v pokladnách a já musím za nákup zaplatit 2x a že stornovat to bohužel nejde..
Horší budou na tom lidi co mají inkaso a strhává se jim to automaticky..
Já můžu potvrdit to co psal 4daPeace (50). Už operátorem mi bylo řečeno, že nový tarif vlastně budu mít až za 2 měsíce (už ne však, že budu za služby platit jeden měsíc dvakrát). Aktivoval jsem to v půlce období, která mi doběhla za běžnou cenu. Dnes od nového zúčtovacího období mám v sámošce cenu za aktuální služby dvojnásobnou, tzn. za červenec budu platit standartní N350 + student internet + CD tarif 2 (88,-) + po druhé student internet (toto nechápu už vůbec, proč to mám platit 2x). Takže místo 177,- v červenci zaplatím 616,- (standardně jsem měl 350+89=439).
Asi zkusím vyjednat nějakou slevu na tenhle přechodný měsíc, protože tohle není normální. Není nejmenší důvod za jednu službu platit 2x resp. za 2 služby (tarif+internet) platit 4x.
Tak zmena, v samoobsluze uz to ukazuje spravnou castku, tj. 177 (88+89). Takze sleva aktivni od noveho zuctovaciho obdobi a 2x sem neplatil nic. Pokud me teda jeste neprekvapi nejaka zmena na fakture na konci obdobi.
Jak je tahle nabídka kompatibilní se speciální Oskartou, kde je volání do Oskara po 5. minutě zdarma? Víc než rok na ní mám internet za 177 Kč, ale ty výhodnější hlasové služby zní zajímavě. Předpokládám, že to nepůjde…
Samozřejmě, že ne. Ani nemůže. Oskarta je předplacený tarif, ale je to prostě samostatný tarif, kdežto tohle je zase tarif Nabito. Nemůžeš mít 2 tarify na jednom čísle To je jako bys chtěl Nabito119 a Nabito350 dohromady
Brepta:
co je výhodné na tom, když musím nejdříve zaplatit 5 minut hovoru, abych měl zbytek zadarmo? A internet za 177 také žádná super výhoda není, ne?
Takže být tebou, jdu do téhle nabídky…
Lze si zachovat číslo od konkurence? ( mám T mobile a chci ten tarif ale stejné číslo)
při zadávání doby splatnosti Inkarty jsem si to vypočítal z čd eshopu (dnu výroby) + 3 roky. Je to tak v pořádku?
Když značí, že je In karta vyrobena, tak už se může vyzvednout na patřičném místě nebo se status změní na např: ” K vyzvednutí”?
1) myslím není problém
2) ano, nikdo to ale neřeší (+- den)
3) při vyrobena byla u nás už na stanici
4) pročti raději i původní téma: http://mobilovinky.blog.mobilmania.cz/2011/06/vodafone-a-cd-75-sleva-na-tarif/
ad 4) pozor, při statusu “Karta vyrobena” nemusí být ještě ve stanici. Může být ještě na cestě.
60
Co se tyce ceny k internetu za 177 Kc, tak asi vyhodna neni. Ale pokud volani po 5 min. zdarma je vyhodne pro dlouhe hovory.
Tahle simka kdysi stala 900Kc a musim rict, ze za tech xlet co ji manzelka ma(v podstate asi cca 7let) se to xkrat vratilo. Usetrili jsme na hovorech tech 900 uz za cca 3 mesice.
Neni to uctovano 5min a pak nic, ale klasicky 60+1 a po 5 min. zdarma, takze jeden hovor do 5 min nestoji cenu 5 min.
Volani do Vodafone je za rozumnych cca 3-4 Kc. Jen to volani do cizi site za 7Kc je maso. Ale na to pouzivame muj tarif. Finalne tak manzelka utrati tak 200 mesicne ani to ne. A ja se pohybuji s Rekni mi/Naplno 50 na cca 300-450Kc.
=> Taky vazne premyslim o prechodu na tohle i kdyz Inkartu vubec nepouziji.
Pro 5:
Toto mi odepsali s ČD:
Dobrý den,
nabídka se vztahuje na držitele In karty (pokud zažádáte cca 5 až 6 týdnů před koncem platnosti stávající In-karty o kartu pokračovací, bude Vám zvýhodněná nabídka tarifů platit i nadále). Platba probíhá u Vodafonu. Více o nabídce na http://www.cd.cz/vyhody-pro-cestujici/cd-bonus/benefity-a-partneri/-10586/.
S pozdravem
Jan Rypl
Kontaktní centrum ČD
Praha
Jde tato nabídka aktivovat u dcery (8 let), která ještě nemá OP ? Na svém zákaznickém účtu již jednu IN kartu mám, dcera by musela mít svůj zákaznický účet? Děkuji za odpověď.
Je vůbec možné, že v 21. století nelze u ČD platit převodem?
melory: A to má být nějaká novinka či co? Rozhodně modernější je nabízená platba online kartou, navíc je převod okamžitě bez čekání.
Na co zbytečné převody? Složité transakce, dlouhotrvající. Platba kartou je rozhodně modernější, rychlá, nezávisle na bance.
U Vodafonu jsem 10 let, nyní mě bezdůvodně odmítnuli obnovit 25% slevu, kterou mi roky dávali. Mám celkem 6 sim karet, z toho dva paušály Nabito 350 a jeden Nabito 119. Tyto 3 paušály bych chtěl použít v kombinaci s IN-kartou. Tři členove rodiny si požádali o IN-karty, takže budu mít 3 samostatná čísla IN-Karet.
Mám otázku: Nebude mi Vodafone dělat potíže protože všechna čísla jsou vedena pouze pod mým jménem a platím jedním inkasem?
Děkuji a ahoj Mirek
ludeid@gmail.com
No kravina karta nejde zadat ani po několika tejdnech a operátor taky na dvě věci ,přitom já se těšil na levný paušál.
Zajímavé, že máš takový problém. Karta musí jít zadat nejpozději v dobu, kdy je vyrobená a máš ji fyzicky v ruce. Někdy se karta vyrábí až 3 týdny, ostatně to zmiňují i v objednávce. Pokud nejde zadat na webu, stačí zavolat na bezplatnou linku 800777791 a pořešit to s nimi. Stejně po objednávce na webu volají zpět za pár dní.
tak dneska volali a zařízeno, na webu cdbonus jsem to zadával ve středu, na inkartu žádost 3.3. takže stále to funguje. Je mě upozorňovala, že tarif platí do května 2014 (do té doby to mají nasmlouváno s ČD), co bude pak se uvidí
No tak co mám dělat nevím zadatat mi zatím nejde a už je skoro vyrobená mám zatím tu papírovou ,jinak dobře vydělávaj tak to znamená ,že už to je jen něco přes dva roky a né 3 roky pokud to v květnu 2014 skončí no alespoň trochu se ušetří ,ale pokud to nebude dál co není zatím jisté tak to by byla opravdu dost velká škoda ,asi si tedy vezmu nové číslo a seženu si k němu nějaký lacinný mobil cca za 300 korun z nějaké akce.
3 roky platnosti tarifu platí od aktivace tarifu, nikoliv karty.
nepadla tady cena minuty za volání ze zahraničí, znáte ji někdo?
Tak jsem se včera dozvěděla o tomto tarifu. Dnes zadala objednávku IN25 karty,ale na 3měsíce. Můžete mi prosím říci, zda platnost karty je ty 3 měsíce nebo 3 roky? Po jakou dobu bude sleva na tarif? Nikde to nemohu vyčíst. Děkuji
Ahoj, mám objednanou In Kartu, přijde někdy příští týden, ale na objednávku ČD tarifu se dostanu už nyní pomocí čísla na papírové kartičce. Nevím ale jakou mám zadat platnost při objednávce, mám platnost jen na 3 měsíce, ale karta platí 3 roky, takže ji mohu použít, nevím ale jakou tam mám zadat tu platnost, aby když tam dám tu 3 měsíční mi ten tarif potom nezrušili i když karta samotná platí 3 roky. Díky za info.
Zdravím,
pokud kupujete In-kartu přes e-shop ČD (https://www.cd.cz/eshop/inkarta/intro.aspx), je tam tato informace:
K zakoupené aplikaci (slevě) získáte novou In-kartu jako nosič aplikací zdarma! Platnost nové In-karty: 6 let.
A nabídka slevy se vztahuje k In-kartě, ne k zakoupené aplikaci.
P.
kolik stojí obnovení paušál simky??
Mám stejný dotaz jako 44.(no.no): Jaký je postup při přechodu od konkurence se zachováním stávajícího čísla?
Mobil(n)ovinky využívá WordPress MU a běží na Blogy MobilMania.cz.
Vytvořte si svůj vlastní blog • Sledování přes RSS: články
a komentáře