Operátor přichází se službou, se kterou vám může pomoci asistovat při řešení problémů s nastavením nebo s dalšími technickými nesrovnalostí.
Vzdálená podpora, neboli HelpLogin je nová služba českého Vodafonu, pomocí které vám pracovníci technické podpory Vodafonu mohou pomoci při řešení technických problémů nebo komplikací na vašem počítači nebo jiném mobilním zařízení. Nebudete-li si tedy s něčím vědět rady, zejména u technicky méně zdatnějších uživatelů může operátor pomoci tímto způsobem, což může být jednodušší a rychlejší, než vysvětlování po telefonu.
Pro využití této služby je nutné mít nainstalovaný speciální program či aplikaci. Další podmínkou je přítomnost antivirového programu. Menším handicapem nabídky je to, že pro její poskytnutí musíte být připojeni pomocí mobilní sítě, což snižuje možnost, že vám operátor pomůže s instalací modemu či dalších zařízení umožňující přímé připojení k internetu. Během práce na vašem počítači či zařízení u něj musíte být rovněž přítomni.
Služba Vzdálené podpory je určitě sympatická nabídka a ušetří spoustu času a nervů na obou stranách, ale jak jsem již psal výše, snižuje to fakt, že je pro její využití být připojen k mobilní síti. To vylučuje právě poskytnutí podpory pro občas nejvýraznější starosti – třeba samotná instalace připojení k internetu.
Štítky: data, Operátoři, Vodafone
Dobrý den,již delší dobu máme problém se signálem v Ostravě-Hrabové.Z bytu není možné se dovolat a tento problém je na sídlišti i v jiných bytech.Můžete mi,prosím napsat,zda se jedná o Váš problém?Děkuji.Kubešová.
Mobil(n)ovinky využívá WordPress MU a běží na Blogy MobilMania.cz.
Vytvořte si svůj vlastní blog • Sledování přes RSS: články
a komentáře